Monday, March 2, 2009

MELANCONG KA KUKOP

4 comments:

IRR said...

Alhamdulillah. Sama2 kasih juga AJ. Saya pun happy kerana members semua kelihatan terhibur selama kita berada di Kukup. Mudah2an kita dapat melakukan hal yang serupa dimasa mendatang..didestinasi yang lain pula..hmmm...mungkin ke-Melaka? What do you think? Lihat si-Midah shopping diGIANT Megamart..tergelak juga..terutama sekali insiden..coba2 minyak wangi dan bedak..dahsyaaaaaaaaaat!

trasmayudi said...

wow! bagus banget ada video clip members2 sedang makan, memang ada ump makanan nya, tak sia2 dapat holiday dan enjoyed bersama teman2, dapat hilangkan segala stress yg ada. kalau boleh buatkan lah cd ini, untuk buat kenang2an ... anyway I'am looking forward for another trip lah, mudah2an kita dapat enjoy lagi lah hehe ..

Anonymous said...

Alhamdulillah ... puasssssss hatii ... very straight forward .. Ini lah pertama kali kita holiday bersama setelah yang lain2 ahli dah raib entah kemana ... hehe hehe ... lain kali pegi makan siput gong gong sama siput sedut pulakk .. pasti bioooooool braderrr/sis ... jangan lupa bawak kita punya vehicla commander sekali (RG) pastiiii gereeeeeekkkk ... tak kering gigi ... eeehh gigi pulakk gusii ... haha haha ... I Likeeeeeeeeeeeeeee ... Looking forward for next adventure trip ...

Hayati said...

Hahaha... cakap pasal makan macam tak ada muka2 lain eehhh... hahaha..Al-hamdullilah dapat kita bersatu lagi iyeerrr.. Terima kaseh Abg. Joe yang telah menganjurkan dan terima kaseh juga Irr yang telah mengendalikan trip ini. Cukup baik walaupun hujan dan panas datang dan pergi tapi makan tetap makan,.. syiookkk aaahhh.. Dah lama juga aku tak ka-Kukup sejak tahun 80'an tauu.. jelajah masuk keluar hutan bakau best juga, panjat titian jembatan tali syiok2 tengok ka-bawah sekali nampak eh! babi!.. hahaha.. Berbaloi juga walaupun hanya sa-hari, balik kampung kenyang perut.. tangok la tu perut-nya masing2.. shopping bukan barang2 rumah tapi makanan juga di-angkut.. hahaha.. NEXT TRIP NAK KA-MANA YER?!.. Beg dah siap!..